Semanis Ukhuwwah

Wednesday, April 28, 2010

Solat hajat : padaMu kami berserah

Salam.. insyaAllah pkul 1.30 tghr ni (28 /4/10)akan ada perjumpaan dan SOLAT HAJAT di DPJA khusus berkaitan masalah muqayyad nama dan halangn msuk imtihan bg adik2 Qiraat thn 1 dan isu perpindhn wafidin ke kaherah.Semua akhawat DPMM(kuliah /perubatan/qiraat) dijemput hadir.Moga amalan ini dikira sbg amal ibadah d cc Allah SWT. "SATU FIKRAH SATU AMAL" :; kEMANTAPAN FIKRAH MEMBINA SYAKHSIAH" sebarkan...
 --------------------------------
Mesej ini diforwadkan kepada semua siswi2 DPMM..Kini sedang berlangsung perjumpaan bersama pelajar Qiraat dan terdapat juga siswi kuliah yang turut hadir bagi menunjukkan kesatuan mahasiswi berkenaan Isu perpindahan wafidin ke Kaherah dan juga masalah  pelajar Qiraat tahun 1 yang mengalami masalah untuk menduduki peperiksaan keesokan hari.

Masing-masing begitu bersemangat untuk mengetahui masalah-masalah yang timbul dan kemungkinan besar wujud  'konspirasi' pihak-pihak tertentu dalam isu ini..

Tambahan :
Macam2 ujian dalam fatrah imtihan ni....
Kalam mutiara untuk kalian :

"Adakalanya kita perlu menangis agar kita tahu hidup ini bukan sekadar untuk ketawa..agar kita tahu betapa mahalnya air mata..bersyukur pada orang yang menyakitimu kerana dia menabahkanmu..bersyukur pada orang yang tidak mengendahkan kamu kerana dia memupukmu untuk berdikari..bersyukur pada orang yang menjatuhkanmu kerana dia memperhebatkan kemampuanmu..bersyukur pada orang yang menyiksamu kerana dia menguji kesabaran dan ketabahanmu"

Fadhilah Esa
2.15 pm

No comments:

Related Posts with Thumbnails

:: Seuntai Madah ::

Blog

Blog